Trött på skolan!

så himla trött på skolan läxaförhör och prov
och dålig mat kan det bli värre ?
Sver nej :) Men ändå lever man haha :)
Skulle göra ett prov som jag missat men
när jag kom dit så var inte anki där så
fick bara vända och gå hem rätt skönt
men ville ha det gjort för det är så mkt nu.
Börjar med NP i mon i matte del C och det
uppskattar jag inte precis ...!
åh är så himla trött på skolan ! vill bar att
det ska bli sommarlov fast det hade ifs
inte varit så jobbigt om inte alla prov och
läxor hade funnit så hade det iallafall varit
uthålligt eller vad det heter haha :)

Men men har nyss städat rummet
så ska ut med hunden en runda och
sen blir det plugga satan :(
Hoppas pappa gör nått gott till mat iallafall:)
han gjorde pannkakor igår :D min favvo :D
Happyface

Nej nu får jag gå ut med han innna han
kissar på mattan :)

Tjodeloo :)



Det får bli en super duper bild på
coooolingarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0