Natti natt (a)

Har värmt upp mig sen grillningen :)
blev mys ikväll igen vid vaxsjön med korv:P
Kan bara säga att man kan inget annat än
att älska de (a) Är så skönt att sitta vid brasan
och bara titta in i elden och drömma sig bort
och ha hög musik  på :) Och bara prata
om allt och ingening ghhaaa sköönt :P

Imon är jag inte 100 på vad som händer :P
Men vet att hur det än blir så kommer det att
sluta perfekt :)) det har jessica bestämt (a)

Och felicia är fortfarande sjuk eller sjuk och sjuk
hon har ont eller vad man ska säga så
krya på dig gumman..<3





Och här kommer en bild på mig och den saknade felicia

Jag kan ju säga att jag bjuder stort på denna bilden! :)

Och avslutar kvällen med en bild på den trötta jessica

Kommentarer
Postat av: felicia

<33 !

2010-04-23 @ 11:22:08
Postat av: Malin

mysiiigt <3

2010-04-23 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0