9 April

Sitter hemma hos felicia nyss vatt ute lite :)
Det blev grillad flintastek i bröd till mat innan muuums (a)
åt mig proppmätt sen blev det upp och fixa sig lite.
Stack sedan mötte lotta och fanny på vägen blev
lite snack med dom sen mötte jag felicia gick lite
sen hem här och satte oss och snackade lite :)

Nu ligger felicia och gör väldigt FINA rörelser till
musiken ;) undrar ibland om hon verkligen är
normal ;o haha nä skoja hon är jätte normal
säger vi ;) man blir ju som man umgås ;)

De kommer väl snart till höör så då ska vi bara innom
mig och hämta en film som jag glömde..
Sen blir det hyra lite filmer sen köpa chips och lite sånt:)
Skönt med helg nu och hoppas att få spendera
den med felicia och inte framför fransk boken ..

men men nu får man väl vara lite social med felicia :)
Ha det super :)


Kommentarer
Postat av: felicia

precis, man blir faktiskt som man umgås :D

2010-04-10 @ 13:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0