27 April

Skolan idag var lite seg men gick väl ändå:)
Har vatt riktigt trött idag asså :O
När jag kom hem från skolan satte jag mig lite
vid datan och sen skulle jag bara vila lite i sängen
och vaknade upp två timmar senare..
Blev helt sur på mig själv haha :P

Jag skulle ju plugga och nu sket det nästan sig.
Har lite tid iallafall.. Och i mon har vi sovmorgon:D
Happyfaaace :) Och på torsdag har vi vårt sista
matte prov ännu gladare på de (Y) ;P

Haha höll på att skiva att felicia skulle komma och
hämta sina kvarlevor xP Men mena att hon skulle
komma och hämta sina kvaglömda saker sen igår;P
Men men idag räknade vi ut att det bara är:

- 48 dagar kvar
-28 skoldagar kvar
-20 helgdagar kvar
-6 veckor kvar

TILL SKOLAVSLUTNINGEN :D
wihooo längtar man eller ?;P

hehe en lite scary bild ;)


Kommentarer
Postat av: felicia

OM man längtar !!!! :D

2010-04-27 @ 19:37:30
URL: http://flicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0