23 April

kom nyss hem efter att ha handlat med
louise och charlotte :) trevligt men hände
en super läskig sak som jag hade ont i magen
för i minst 40 min ;o men men blev inom
hårstudio7 och handla gul hårsprayfärg:)
Till spexfotot ;) känns som att jag kommer se
sjukt dum ut haha men det är väl de som ska
vara meningen antar jag ;)

Ska iallafall träffa den superduper saknade felicia.
Och blir antagligen till att testa ifall det går att
måla med vattenfärg :) som jag hoppas på annars
är det ute med oss :O haha :P

Annars får jag vara nått annat haha:P
Men men nu ska jag in i duschen:)
Skiver igen senare :)


Eller nej jag måste bara berätta att vi
buggade (stavning?) på idrotten idag ;D
Antar att det är till balen eller nått :P
Men kul var det iallafall haha :)

Så nu ska jag dra hare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0