22 April

Asså måste få ett stopp på det här asså:O
Försover mig nästan varje morgon :O
Blev sjukt stressad när jag vaknade och
hade försovit mig och vi hade NP
Så fick ringa farmor och farfar så de fick
köra mig så hann precis :P

hade 2 hålor idag så hade bara en vanlig
lektion idag vilket var riktigt nice ;)
Blev sitta och sjunga med linus i 2 timmar;)
skadar inte mig precis haha :P

Nu blir det snart till vaxsjön och grilla :D
mumma.. Och hoppas för att det inte ska
börja regna men det vet jag att det inte kommer.
Och hoppas att felicia kan följa med :)

Men men imon är det fredagsmyyys :)
Men nu ska jag byta om hare ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

faaan att jag inte kan hänga med :( !

men i helgen så :) haha<3

2010-04-22 @ 15:59:53
Postat av: Malin

Det var gott med smellos :)

<3

2010-04-22 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0