20 April

Jag är så sjukt trött på regnet och kylan:(
Varför kan det inte  bara bli sol och varmt?:)
Det skulle iallafall vatt mycket mycket bättre(a)
Och tror inte att jag är ensam om den saken.
Sitter i mjukis kläder och funderar på att ta och göra
lite te för blev så sjukt sugen på det just nu haha :)

slutade kvart i 2 idag för hade håla sista lektionen idag:)
Inte helt fel tycker jag naj naj ;) Ikväll är det först
"dating in the dark" och sen ""
och sen "cougar town" ser ut att vara en kväll
framför tvn :) men det är jag förlåten för eftersom
det regnar :)))


dating in the dark


desperate housewives




cougar town


Den som missar dom är inte riktigt klok(a)
Det är bra program om man ska se nått :P


Funderar på björket på fredag..
Men vet inte om jag ska, vet inte heller om
någon från höör ska dit. Men är helt sugen
på det så blir väl att jag och felicia drar
dit i sista sekunden eller nått ;)

och är helt galen vill ha massa sommar kläder
och det är nu vill bara shoppa...
Sitter framför datan och dregglar sönder (a)





Någon som kan ge mig?:)))


Kommentarer
Postat av: felicia

haha så vi ska kanske till bjöket på fredag?? jaha det va mer än jag visste haha :D men då kanske vi drar dit då, blev lite sugen nu(a)<3

2010-04-20 @ 18:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0