19 April

Dagen idag har vatt rätt najs :)
började med håla sen blev det lektion
och sen håla igen (Y) skönt så blev plugg.

Ikväll blir det mera plugg på karta över nord och syd
amerika.. inget jag uppskattar precis men
det måste ju bli gjort så lika bra att sätta igång :)

Igår blev det grillning vid vaxsjön:)
även om det inte blev som vi tänkte
Så var det en av de mysigaste kvällarna
på riktigt länge :) var där typ 3 ½ timme :)
Sen blev det hem och såg film med louise
charlotte och thomas såg xXx  :P
orkar inte skriva de :) såg både ettan
och tvåan och när jag sen kollade på klockan
var hon halv 1 så blev in i sängen och vaknade
av att jag hade försovit mig men hann dock
in snabbt in i duschen :)

Och jag och felicia hoppas super duper mycket
på att jag kan få följa med hennes familj
til kroatien i sommar. För om de ska åka
vecka 24 och 25 så kommer vi hem på måndagen
V. 26 och sen på söndagen blir det 10 dagar
i spanien med min familj och sen när jag kommer
hem blir det åhus med Felicia :)

Ser ut som en rätt lyckad sommar eller vad säger ni?:P
Och det måste bli bakken igen med Felicia
det har jag bestämt (a)

Och såklar fick jag inte sommarjobbet för att jag var
yngre än de andra sökrna så det blir till att
spändera sommaren med felicia ist :D
Som är mkt mkt bättre än att jobba ;D

så snälla gud säg nu att det går som jag vill (a)

Dagens ord :
Tänk vad mycket man kan åstadkomma
när man inte bryr sig om vem som får äran


Kommentarer
Postat av: felicia

hopppas du kan hänga med till kroatien och att vi åker dom veckorna!! :D<3

2010-04-19 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0