19 April

Nyss vatt ute och vandra med felicia :)
Alltid lika kul pratade om att det verkligen
måste blir en resa till kroatien för det hade
bara blitt en perfekt sommar då :P
då hade det blitt såhär :

* Göteborg
* Kroatien
* Spanien
* Åhus
* Bakken

Plus en massa sol och bad och nice
kvällar med allt folk :)

åh perfekt sommar då man kan inte
begära mer =)))))

Vill bara påpeka att mina händer är sjukt röda
och iskalla så kan knappt skriva ..
Va ute och klart hade jag inga vantar med mig
så dum som jag är ;) Så är det när man inte
anvnder hjärnan till de man fått den till haha:P

Ska snart in i duschen och sen blir det antagligen film
och sen nanna kudde ;P när jag tänker efter så
ska det bli riktigt skönt att lägga sig haha så har jag
inte kännt på rätt länge faktiskt hahah :P

Men nu får jag gå ner i duschen ;)
See yaa :)


Kommentarer
Postat av: felicia

riktigt nice sommar!

2010-04-19 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0