15 April

Sitter här och pluggar till uppgiften som ska lämnas in i morgon.
Har även nationella i mon i matte som jag hoppas går bra.
Känner inte alls för att ha prov just nu =/ men men det är väl
bra att dom kommer nu så att man blir av med dom :)

Blev rätt nöjd med min ide på bilden :) kan nog bli rätt nice:)
Men vet bara inte riktigt vilka färger jag ska ha undrar om
jag ska ha de i brun skala eller i grå skala. Men det lutar
antagligen åt grått för att få mer känsla i bilden och antagligen
stärker mitt betyg ännu mer :)

Annars har dagen varit helt okej. Mamma körde oss till skolan
imorse så kom rätt så i tid idag :)
Imon blir det nog hem till tatta med någora andra sen så
får vi se vad som händer :) Och på lördag is the big day
eller något haha :) Men men på kvällen där händer nog
inte så mycket så då hoppas jag att det finns någon
som kan underhålla en på bästa sätt :)))

Nu ska jag gå med pappa till apoteket har jätte ont i magen
och såklart så ska alla tabletter vara slut -_- :)
Men men då är det bra att man bor 100 m ifrån ;)
Ikväll blir det även grillning :) flintastek i tunnbröd
mumma på de :)

Aja nu får jag väl dra med pappa upp till apoteket
hare nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0