14 April

sitter i skolan och gör klart arbetet om droger..
Inte alls kul :( känns som jag håller på att bli förkyld med.
denna dagen blev inte lika bra som igår hehe (a)

Men men man lever bara en gång så vf klaga.
Efter skolan blir det snabbt hem och hämta klänningen
och sen snabbt hem till felicia och fixa sig och sen vid
typ 20 i 4 så bär det av till tjörnarp till kyrkan
och ta kort med konfirmanderna och repitera :)

Sen vid kvart över sex blir det tillbaka till
hör ska på anställningsintervju och jag hoppas
att jag får de nu. Kommer få sitta där i klänning.
Pinsamt ju. Men men sen efter det så blir det
tbx till kyrkan och va där fortsätta och kommer
hem någång runt nio -_-

Och fick nyss reda på att arbetet ska in
nästa lektion och det har jag hemma -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0