14 April

Jag och felicia fick gå tidigare från sista lektionen
hämade ina saker snabbt och sen hem till felicia
stack dit så vi va där runt 20 i 4 så kom första gruppen
så repiterade vi och övade och allt sen blev det kort
och jag hann bara vara med på ena kortet =/
lite synd faktiskt efterssom inte alla assistenter var där.

tjugo över sex åkte jag in till höör och mötte dom på
torgatan 9 satt och pratade i ca en kvart sen åkte jag
tillbaka till tjörnarp där vi va och övade. Då var det
grupp numer två:s tur att öva :)
Blev klar runt tjugo i nio och var hemma runt halv 10
Snälla farbror thomas som körde oss hem :))

Felicia gör verkligen så att tiden går snabbt :)
ärligt talat vad skulle jag gjort utan dig felicia.
Du är ljuset i mitt liv gumman<3

Nu ska jag snart sova för jag är så himla slut efter dagen.
Känns som ögonen ska ploppa ut (a)
Men de får vi ju verkligen hoppas på att dom inte gör ;P

Tänkte börja med lite "dagens ord" lite positiva meningar :))
Så här är dagens ord :)

Har man gjort vad man har kunnat
så har man ingenting att ångra.


Kommentarer
Postat av: felicia

Älskar dig jessica! <3

2010-04-15 @ 07:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0