13 April 21.30

Kom nyss hem cyklade med malin till vaxsjön
köpte glass som vi smaskade på påvägen dit
och en läsk som vi skulle ha när vi kom fram :)
Jobbigt värre kan jag säga vi ångrade oss efter halva vägen
men då var vi påväg så vi kämpade på ;)

När vi väl var framma öppnade vi vår dricka och började
lyssna på lite musik och då fick vi lite energi.
Så vi spelade in lite söta videosar ;)
Tyvär kan jag inte få in de på datan :(
min data har damp. Men ska skicka dom till
malin i morgon så då lär jag ju få dom :P

Ska bli riktigt skönt med en varm dusch nu :D
ghaa längtar redan :)))

Ska nog se hata göteborg ikväll igen hade jag tänkt (a)
den är kulig :))

Men nu ska jag in i duschen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vi är starka vi :D



Oh ! Hata göteborg! Den vill jag oxå se, höhö <3

2010-04-13 @ 22:10:11
Postat av: linus

hata göteborg e skit rolig:D<3

2010-04-13 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0