13 April 17.28

Efter skolan blev det till city gross med louise och charlote :)
sen netto jadåå :) nu sitter jag här ska väl plugga efter maten
men vill ut är så fint väder och jag är jätte sugen på att bara
gå flera mil haha :) blir väl snart till att börja springa :)
riktigt skönt är de :) men men hoppas att klockan ringer snart
så att vi kan ta ut fläskpankakan ur ugnen :)

Man måste se på sina motgångar för att kunna se och
uppskatta sina framgångar.. :)

Och det är just precis de jag gör nu även om läget är som det är
och jag kanske inte preics ser de jag vill se och
inte hör de jag vill höra. Så leker llivet ändå.

Man kan inte alltid få den man vill ha det är en sak som är säker.
Även om man hoppats på att de skulle vara annerlunda denna gången.
Men man får försöka lära sig leva med det och med tiden
så lär det inte vara så jobbigt längre :)

Men nu ska jag ner och äta :)
Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0