12 April

Senare på kvällen blev det se " hata göteborg" med lotta, trvligt trevligt en del skratt ;) Ska blir riktigt skönt att komma ner i sängen nu faktiskt kännes verkligen som att man behöver de :) Blir antagligen upp tidigt i morgon fixa sig och sticka till skolan och sen ser man att man har håla på musiken som vi alltid har ... Känns inte så lönt att sticka dit då:)

Det är så mysigt att höra alla gamla låtar som man lyssnade på förra sommaren och förr förra med :) minnena kommer fram.. saknar ändå tiderna. Hur mycket livet förändras på så kort tid. Vill bara till vaxsjön och lägga mig på bryggan med massa filtar och känna hur det blåser i håret och lyssna på gammal skön musik. Härligt härligt.

För det är inte alla känslor som lever upp på nätterna som tar ditt hjärta och leende på läpparna.

Älskar låten som spelades en del i mina lurar förra sommaren :)
ååh vill ha det tillbaka :) Men men nu får jag väl lägga mig pusshej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0