1 April

Blev film med alex och linus igår de följde mig hem runt 1.
Satte mig lite vid datan sen och somnade runt 2 :)
Idag ska vi använda grillen för sörsta gången i år :D mums (a)
Nyss duschat och fixat mig så ska snart ut med Wilmer (min vovve)
Sen blir det plugga :( och sen mat och sen blir det väl något kuligt ikväll får jag hoppas :)
 Och nu är det 7 dagar kvar tills vi får reda på om vi har kommit in preliminärt på våra val
 och det är 16 dagar kvar till deras konfirmation :)
Nice nice tror att jag ska vara assistent ett år till :)



Jag får helt vårkänsla av vädret ska sitta på altanen och äta idag.
Men kommer antagligen att få sätta på värmen men ändå ;)
Typ bara 2½ månad kvar till sommarlovet (a) happyface :P
Och bara 6 veckor till klassresan :))



Hittade massa gamla söta bilder på datan som jag bara måste ladda upp(a)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0